Звернення громадян

                                                   

Громадяни України, згідно Закону України «Про звернення громадян», мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально - економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

 

Звернення, оформлене відповідно до вимог законодавства, можна надіслати у письмовій формі на адресу Державної екологічної інспекції Столичного округу: 03035, м. Київ, вул. Солом'янська, 1, поверх 8 або у електронному вигляді на е-mail: stolica@dei.gov.ua

 

Інформуємо Вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.

Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.

Підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження,.

Згідно статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.


Урядова «гаряча лінія» - тел. 1545

Працює цілодобово

 

На період дії карантину:

Гаряча лінія Державної екологічної інспекції України - тел. (044) 521-20-38

Прийом телефонних дзвінків проводиться щоденно в робочі дні:

понеділок-четвер – з 8.00 до 17.00

п’ятниця – з 8.00 до 15.45

обідня перерва – з 12.00 до 12.45

 

Гаряча лінія Міністерства екології та природних ресурсів України - тел. (044) 206-33-02

Прийом телефонних дзвінків проводиться щоденно в робочі дні:

понеділок-четвер – з 9.00 до 18.00

п’ятниця – з 9.00 до 16.45

обідня перерва з 13.00 до 13.45

 

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці